Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pedagogická praxe a stres u začínajících učitelů základních škol
Kameník, Martin ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Kolečková, Tereza (oponent)
I Abstrakt Bakalářská práce prozkoumává přínos pedagogické praxe pro začínající učitele základních škol v kontextu jimi prožívané míry stresu. Mapuje techniky vypořádání se s rozdíly oproti očekáváním, důsledky prvních plnohodnotných kontaktů s výkonem profese pedagoga a zaměřuje se také na klíčové faktory pomáhající snižovat, nebo naopak zvyšovat míru prožívaného stresu. Práce obsahuje návrh kvalitativního výzkumu, který by pomocí dotazníků zjišťoval, jak významnou roli hraje pedagogická praxe v procesu vyrovnávání se stresem u začínajícího učitele na základním stupni vzdělávání. Klíčová slova začínající učitel, pedagogická praxe, stres

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.